måndag 14 juli 2014

EN LAT DAG

Idag ska jag bara vara....inga måsten utan bara lata mig, kanske ta en tur till Västervik och strosa omkring...

Har ju varit en intensiv helg i butiken, tror det har varit ca 1000 kunder denna veckan så jag har haft att göra..fått möta många trevliga människor men nu är det bara att erkänna att man är lite trötter så nu laddar jag batterierna till lördag, sommarens höjdpunkt i butiken, finloppisen/sommarmarknaden och massor utav folk ringer varje dag om plats på lördag men en hel del får nej för man måste sälja varor som stämmer med den lantliga inredningen






En grå dag idag och just nu regnar det i Västerviks skärgård men det gör inget...känns lite skönt faktiskt, gräsmattan och alla mina blommor behöver detta






Ha en fin start på veckan alla ni som tittar in till mig, kram Violan

(Bordsklockan kommer från min butik Romantiska Ting)

1 kommentar:

Mamma C sa...

Har varit lite fram och tillbaka väder idag. Mulet, regn och sol här också. Ha några sköna lata dagar nu.
Mamma blev glad för hälsningen, och glad för ljuslyktorna jag köpte.
Kram Mamma C