söndag 9 mars 2014

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!



God kväll, vilken helg det varit, tvåsiffriga temperaturer med sol och blå himmel, man kan nästan inte tro det är sant...man har ju gm åren varit van med långa vintrar och vårar som dröjt men nu har den varit här i flera veckor och det är bara 9/3

Det blir nog vattenhålet flera dagar den här veckan, så härligt att kunna vara ute och jobba i trädgården/trädgårdarna för jag har ju två att ta hand om...

Tror det är den tidiga våren som gjort att jag blivit pigg som en lärka....den hörde jag förresten häromdagen...nätbutiken www.romantiskating.se har vaknat upp efter en lång dvala...visst har den funnits kvar men orken har jag inte haft att underhålla den men flera har hört av sig om varor så nu finns det 133 varor att välja på och flera har jag lagt ut idag...måtte vara vårsolen som kickat igång  mig...

Hoppas ni haft en lika skön helg som jag...ha en skön söndagskväll, kram VIOLAN

5 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt att redan kunna njuta av vår. Vi har redan lagt i båten och börjat årets projekt ute vid sommarstugan, tidigaste sen vi köpte stugan för 13 år sedan :).
Fint kollage med många vill ha saker.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hanna sa...

så mycket vackert vitt
Hanna

Katta sa...

Men vist är det fantastiskt med så kort vinter och så tidig vår. Ibland behöver man det helt enkelt :) Ha en bra dag, kram Katta

Black Iris sa...

Javisst, är det våår.. Så härligt..

Kram Maidi

Rosa i huset i vitt sa...

finfina bilder...och skönt att våren hittat hit
kram Rosa