tisdag 25 februari 2014

KUNDE INTE LÅTA BLI....


 Morrn på er, igår kunde vi stoltsera med den högsta temperaturen i Sverige, hela 13+ hade vi, tror ni att man njöt...






Senare på em blev det en tur till staden, modern och jag skulle uträtta lite ärenden och så blev det ett stopp på Blomsterlandet och då kunde jag inte låta bli..har kollat vädret flera veckor och våren ska fortsätta även med snälla nätter så dom här fick följa med hem..





Just nu står dom på vedspisen och väntar på att få komma ut,några skall till glashuset och andra ska pryda butikstrappan, blir att hålla koll på väderprognoserna men vet att dom klarar kylan bra

Nu blir det en sväng till vattenhålet, ha en fin dag, kram VIOLAN



10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Plus 13 och vattenhålet, det blir bra det. Du och Malte har nog haft det skönt där.
Kramar/AM

lisashus sa...

Så härligt med de första penséerna! Ännu har jag inte vågar, men såg dem i Sörping i fredags och det kliade i fingrarna.
Ha´t så skönt nere i Vattenhålet!
Kram
Lisa

Arja sa...

Halloj!
Så ljuvliga bilder du bjuder på idag, är så sugen på vårblomster ute nu, men väntar till helgen. Idag har vi haft ett strålande väder.
Ha d gott kram Arja

Hanna sa...

HÄrliga vårbilder
Ha en bra kväll
Hanna

Våglyckan sa...

härligt! tack för din kommentar. hittat butiken men inget kohuvud som jag var ute efter...
/maria

Mamma C sa...

Här har det inte vågats köpa hem något ännu. Superfina vårbilder.
Kram Mamma C

toves sammensurium sa...

13 grader pluss???Ja da er det virkelig vår i luften,såååå deilig Viola!! :)
Har siklet på vårblomster selv så lenge nå,har så lyst å begynne å plante ut....men her er det litt kaldt enda.Så nå ble jeg misunnelig,men vet du hva.,.jeg vet hvor lei du har vært av været hos dere så lenge nå,så dette er deg vel unt!Nyt blomstrene og våren!!! :)
Nydelge blomster!
Toveklem :)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det är inte klokt så skönt det är med ljusare o varmare tider. jag blir så mycket piggare och får faktiskt lite mer energi känns det som, skönt :)
Ha en fin onsdag.
Kramar
Jessica

Unknown sa...

Så underbart med vårblommor! Kramar

G:a Affären sa...

Äntligen och sån härlig plantering, jag tänker också våga så snart jag ser en pensé!

Kramar
Cia