fredag 18 oktober 2013

SEMESTERSTÄNGT/KUNDKVÄLLAR





Hallå där ute....påminner om att jag har SEMESTERSTÄNGT 20-27/10...blir en välbehövlig vila i mitt Spanien..då stänger jag av omvärlden, pc:n får stanna hemma...blir att ta dagen som den kommer med många böcker och förhoppningsvis en värmande sol

När jag kommer hem så blir det julskyltning i butiken och så laddar jag för KUNDKVÄLLAR den 4-5/11, redan 70 st anmälda så det finns bara några platser kvar på respektive kväll, drop in som alltid 17-20 och jag bjuder på julstämning med glögg och tillbehör..vill ni komma så bör ni höra utav er snarast, här på bloggen, FB eller mejl viola@romantiskating.se

LEV VÄL, kram från VIOLA
 

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hoppas du får en fin tripp
Hälsningar Kathrine

Unknown sa...

Jag önskar dej en fin semester.
Kramar

fianathome sa...

Ha en riktigt varm och skön stund i solen i Spanien!
KRAM
Fia

Rosa i huset i vitt sa...

Ha det så bra
kram Rosa

Black Iris sa...

Hoppas du har det riktigt härligt nu..
Kram Maidi