måndag 1 april 2013

ÄNDRADE PLANER...

 God kväll, hoppas ni haft en skön och trevlig påsk, själv har jobbat hela helgen men är ledig idag och befinner mig i vattenhålet :)

Helgen har bjudit på vackert men lite kyligt väder men vad gör det när så många vill komma och besöka butiken...har varit så trevligt att träffa alla positiva och glada kunder..
 





 Som ni ser har jag trotsat de iskalla nätterna...var ju bara tvungen att göra lite påskfint här och där på gården men på nätterna har alla krukor fått flyttat in...
Och snö har vi ju kvar...en hel del faktiskt men gårdsplanen är nu nästan snö- och isfri :) nu hoppas vi på en varmare månad...och till det där andra då...

 


Så till dom där ändrade planerna då...jag har ordnat bloggträff i 4 år...de sista 3 har dom varit på Bossgård men i år blir det på ett annat sätt..jag har nämligen dop med ett 40-tal gäster pingsafton och så 2 kundkvällar i slutet utav maj..även om jag är känd för att vara ett energiknippe så inser även jag att det här går jag icke i land med...

Därför tänkte jag så här....lördag den 20/7 har vi vår välbesökta finloppis/sommarmarknad...många bloggare har redan anmält sig och vill vara med och sälja..kanske vi kan bli flera...om ni inte är sugna på att sälja saker så kanske ni vill besöka oss..
Dagen kan avslutas med en middag hos mig och övernattning brukar ju alltid ordna sig....detta tyckte jag själv var ett bra alternativ till ingen bloggträff alls..
Hör av er så fort som möjligt...om ni vill tinga ett bord eller om ni vill besöka oss och vara med på kvällen...givetvis är det inte bara bloggare som kommer att sälja varor utan många andra...kan berätta att den här dagen är väldigt välbesökt..tror att det var över 1000 kunder förra året och många frågar efter den...

Hoppas vi hörs, ha en fin vecka, kram VIOLAN   

11 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Låter som en mycket klok idè. Du har varit suverän som ordnat alla bloggträffar men det här blir minst lika bra.

Hoppas få se många välbekanta ansikten igen...och inte minst ditt kära Viola!

KRAMAR

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du är suveränt bra på och fixa roliga saker och träffar för dina bloggvänner. Toppenidé.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Det låter ju trevligt, det bästa är ju att jag ska vara med och sälja mina alster på din sommarmarknad. Jag är så glad så, att du frågade mig.
Kram
Lena

Cajsas Faster sa...

Låter klokt av dig att prioritera och komprimera!

Jag är gärna med och minglar om jag är hemma. Får återkomma om det !

Ha så skönt i vårsolen, Kram Marie

Nyanser av vitt sa...

Jag kommer och säljer lite förhoppningsvis.
Puss på dig

Betongglädje sa...

Kommer o försöker sälja lite ting förstås =)
Får se hur det blir med kvällen längre fram. Börjar min semester den helgen och vi skall åka en sväng neråt tyskland vet inte om vi drar tidigt på söndagen...
Jag har skickat ett meddelande på facebook!
KRAMIS Camilla

Rosa i huset i vitt sa...

Hej kommer gärna och står och säljer lite...och är gärna med en stund på kvällen också

kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Så härligt det låter. Brukar vara borta men vi får se...
Har du en liten turkos häst kvar till mig???
Kram Katha

Hajan sa...

Det förstår väl alla,att du inte
kan ha både dop och bloggträffar.

Gör som Du känner , juli verkar ju
toppen då är väl all snö borta,ha,ha, i alla fall.
kram /hajan

skifferhuset sa...

Låter som en bra idé med bloggträff då, återkommer om jag kan komma, förhoppningsvis har jag öppnat lilla Boden då.... men vill ju så väldigt gärna vara med på dessa så trevliga träffar! Får väl låta "gubben" stå i Boden ;)! Kram Iréne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Du bjuder verkligen på dig själv och det uppskattas oerhört :)
Det vore helt fantastiskt att kunna komma :)
Stor varm kram
Jessica