söndag 13 januari 2013

EFTERLYSNING


Morrn, en kall natt har det varit och nu har snart halva januari passerat...bara två månader kvar till vårmarknaden som alltid är 2 veckor innan påsk och påsken är tidig i år...sista helgen i mars...
Alla utställare som var med på julmarknaden återkommer men det finns ju plats ute på gårdsplanen för flera..söker efter utställare som säljer mer åt mat/godis, tvål, salvor, hantverk m m..bara det stämmer med konceptet "lantligt". Gäller helgen 16-17/3 och för båda dagarna 10-16. Känner någon att det här kanske är något för mig så hör av er här eller på mejl viola@romantiskating.se eller slå mig en signal på 0703121271
Ha en skön söndag, kram VIOLAN 

11 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Jag får kanske börja koka salvor :O) om vi inte hittar någon. Vore ju toppen om det kommer någon med tvål/salvor.
Ha en fin söndag darling
Kramis

Nyanser av vitt sa...

Ja jag sprider. Kan du göra en sån där fin annons som man kan lägga på sin egen blogg. Ses på torsdag darling. Klöcka 6 dööööö

Viola sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
STENLYCKA sa...

Tittar bara in och önska dig en härlig söndag!
Kramar
Raina

annette sa...

Får fundera på om jag skall börja tillverka ngt som kan passa in på Din efterlysning;)

Kram!

Rut och Signe sa...

Hej Viola! Jag skulle kunna tänka mig att vara med i år igen. Har faktiskt lite kläder kvar som är i fina vårfärger som jag gärna vill bli av med till bra priser. Så om det är ok kommer jag i år, gärna inne och jag behöver inte så stor plats, har bara en ställning på cirka 1.20 m för att hänga upp lite kläder på.

Kram Marie

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja synd att man bor en bit ifrån dig:) Hoppas du hittar fler utställare.
Kram Jennie

Mamma C sa...

Ha en ny fin och bra vecka.
Kram Mamma C

Rosa i huset i vitt sa...

Vad tiden springer iväg ändå...hoppas på solen snart
ha en bra kväll
kram Rosa

Mycket annat & lite betong sa...

VÅRmarknad låter härligt! Något att se fram emot!
Vi har nästan 10 grader kallt nu i kväll.

Kram Agneta

Brocante sa...

å så spennende med vår-marked! Gleder meg til å følge forberedelsene dine og til selve markedet også!