måndag 16 januari 2012

TREDJE GÅNGEN GILLT...

God kväll...antar att ni inte är förvånade..förvarnade ju tidigare idag om att jag har blivit helt såld på denna kamera..

 


 Har tillbringat dagen gm en kameralins, inte hunnit med ett jota här hemma men so what? Inte varje dag en går och handlar sig en flådig systemkamera..har man drömt länge om..




  
I sommar har jag bloggat i 4 år och aldrig har det tidigare hänt att jag gjort flera inlägg samma dag..


Blir rekord för mig, 3 st inlägg, en trippel...fniss...kunde inte låta bli, ni triggade ju igång mig rejält med era härliga hälsningar....om ett tredje inlägg...så det var ju som att trycka på en knapp, jodå.. jag skriver ett tredje..:)





Så idag står Violan för ett trippelinlägg på Blogger..dä ni...fnitter...ja...jag vet...är lite helgalen emellanåt men det underlättar..





Det får nog bli det sista inlägget för idag, men man ska aldrig säga aldrig :)






Himla skoj har jag haft i a f...ha en fortsatt skön kväll, kram igen..för tredje gången idag då...Violan

10 kommentarer:

Anette sa...

Halloj
Hi hi va kul med ny kamera och vilka fin fina bilder de blir :)
Förstår att du är helt betagen av att fota nu.
Ha en fin fin kväll och fortsätt att fota så vi får se fler fina saker .
Kram Anette

Solveig sa...

Skjønner deg veldig godt, Viola! Jeg er også utrolig glad i å fotografere og tilbringer gjerne masse tid bak linsen når jeg først setter i gang. Det er jo en viktig del av bloggingen, ikke sant?
Så fine bilder du har tatt! Systemkamera høres skikkelig spennende ut - ikke så store å dra på heller;o))

Ønsker deg en flott uke, vennen.
Klem fra Solveig

Unknown sa...

Så fina bilder du får. Vilken fin sås snipa sen ja allt i skåpet var fint.
Hoppas du kan sova inatt så du inte är uppe och fotar även då ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anna sa...

Tjöta på du!:) Det är ju så fint så det inte är klokt och HÅLLER för 3 inlägg på en dag!:)
Kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad kul med ny kamera!!! Nu är jag nyfiken, vad har du för objektiv??? Snygga bilder blir det, du måste ha läst instruktionsboken bra.

Ha det gott, men försök sova lite också *fniss*
Kram,
Regina

lisashus sa...

Ja du har då verkligen kommit igång och verkar nästan lite euforisk!!!:)
Kul att du blir så inspirerad och bilderna är ju jättefina, så jag förstår dej!
Får nog gå på kurs hos dej sen....!!! Hoppas att du kan sova sen....med kameran under kudden kanske!?:)
kram
Lisa

Vardagens guldkorn sa...

Å fina bilder blir det! Övning ger färdighet =0)
Sov så gott... när /om du kommer så långt ;0)
Kram Linda

Nyanser av vitt sa...

Vad har du köpt för kamera darling? Jag måste nämligen också ha en...
Puss

toves sammensurium sa...

Ååå,du rekker et innlegg til skal du se;)
Vet du,jeg synes det er flott at du er " helt galen".... Det er viktig å leke litt og gi slipp på hverdagen:)
Derfor gav du på det her viset myyyye inspirasjon!
Toveklem:)

Torpliv sa...

Så roligt med ny kamera! Och så mycket vackra bilder, inte tröttnar man på det, vill ju bara se fler =)
Hoppas du får ett par riktigt härliga dagar på Formex, så spännande! Ordentligt nyfiken på vad för fint som dyker upp under vår och sommar =)
Må så gott! Kram Petra