tisdag 6 april 2010

DET SKA VI FIRA !

Det var länge sedan jag hade en utlottning och visst finns det massor att fira...

Vi har ju flyttat till Bossgård och äntligen har jag hittat hem, jag har aldrig trivts så bra någonstans som jag gör här på gården...älskar lugnet här ute..

Tänkte lotta ut lite urtavlor, dom säljer bra i butikerna och inte är dom lätta att köpa in..trillade över dessa..fick ett tips utav en god vän var jag kunde köpa urtavlor..tur har man ibland..

Därför får denna stora urtavla bli vinst nr 1...








Så har man ju fått tillökning, butik nummer 2 har ju sett dagens ljus, min älskade gårdsbutik..en dröm som jag haft länge..så denna urtavla får bli vinst nummer 2..







För ett tag sedan passerade jag 100 000 besökare och idag har mer än 125 000 besökt min blogg, vem kunde tro detta för 1,5 år sedan..jag är så glad att ni hittar hit..denna urtavla får därför bli vinst nr 3..







Ett stort tack till alla goa, rara och peppande hälsningar ni sänder mig, det förgyller min dag, ni är otroliga...så mkt värme det finns i den här föreningen som jag kallar bloggandet och är så glad över alla härliga människor som jag mött och lärt känna...så denna lilla rara urtavla får bli vinst nr 4..







Som vanligt i mina utlottningar...1 st lott, en kommentar, 2 st lotter, kommentar samt länka till utlottningen, 3 st lotter, en kommentar, länka till tävlingen och till nätbutiken Romantiska Ting, hoppas nu att ni vill pröva lyckan hos mig...(pågår april ut och dragning 1/5)....:0)

Stora kramen till er alla som tittar in

eran VIOLAN




81 kommentarer:

Lisas torp sa...

Klart man vill pröva lyckan hos dej Violan! GRATTIS till så många besökare, och till alla fina saker som hänt dej - Bossgård, Gårdsbutiken - helt fantastiskt och du har dessutom delat med dej frikostigt och inspirerande för oss alla här!
Jättefina priser i utlottningen!
Klart jag länkar både till dej och till butiken!

Kram
Lisa

Ewa`s Galleri sa...

Klart man vill vinna de fina urtavlorna
Har länkat till dig från min blogg
Vad roligt att det går så bra med butiken

hagagården sa...

Hej
Underbart, klart jag vill vara med och tävla om dom fina urtavlorna.
Jag länkar till dig.
kram
ninni

Gammelbålsta sa...

Hej!
Vilka fina urtavlor. Är gärna med i utlottningen. Länkar till dig och butiken. Ha det så bra kram Aydan

Carina sa...

Hej Violan!
Jag vill självklart vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag håller mina tummar ändå!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Norregård sa...

Grattis till Alla besökare, fantastiskt!!!! Jag vill vara med!!
Tar två lotter, länkar oxå;o)

Ha det bäst!!
Kram Kram Malin

Stina sa...

Jaa!:-D

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om en av de fine klokkene. :o)

Ha en fortsatt fin uke!

Malin - Ebbas änglar sa...

Grattis Viola till alltihop som du firar! Jag är gärna med o tävlar om dom söta urtavlorna =)
Tar gärna 3 lotter!!

Kram från mig!
/Malin

Nyanser av vitt sa...

Hej Violan
Jag är med och länkar hos mig och jag har redan länk till Romantiska Ting. Är jag blind...när drar du vinnarna?
KRAAAM

NinaH sa...

Oh så många fina urtavlor! Självklart vill jag vara med och tävla om dem!;-) Jag länkar alltid till dig (= butiken)!;-) Nu länkar jag förstås också för din tävling! Stort grattis till de många besökarna! Men det är vi som besöker din blog som är de som får störst "vinst" via dina fina inlägg!;-) Tack för dom!

Lantligt i stan sa...

Vilka underbara vinster! Du kommer nog att drunkna i lotter! Jag är gärna med och länkar till både tävling och butik. (3 lotter). Ha det gott!
Kram Anki

Mamma C sa...

Klart man vill vara med i denna utlottning. Och givetvis tar jag tre lotter. Länkar hit och till butiken.
Kram mamma C

Fågel Blå sa...

Hej Viola!
Grattis till alla besökare!
Så roligt för dej!
Jag tycker du har så fina urtavlor så jag måste vara med och pröva lyckan!
Jag tar 2 lotter och länkar på min blogg!
Kram Kathrine

Crinoline sa...

Gratulerer med mange besøk,Viola.Jeg vil gjerne være med i utlodningen.Klem

Ewa sa...

Vill naturligtvis va med i utlottningen av urtavlorna!
Så härligt att Du "hittat hem", en mäktig känsla när man känner att allt stämmer(drömma kan man ju men det är härligt när man känner att det är verklighet)
Ha det gott i veckan
Kram
Ewa

Eva Linnea sa...

Jag har lite svårt att förstå mig på det där med "lösa" urtavlor, men visst är de fina. Skulle passa bra nere i Nöbbele, kanske?
Klart jag vill vara med och prova lyckan. Länkar också både till tävlingen/utlottningen och till butiken.
Vårkram från Eva Linnea

C De-sign sa...

Klart att jag vill vara med..... Grattis till alla besökare! Kram fr C

Josefine sa...

Heisan..

Gratulerer med stort besøk!

Jeg kaster meg med på feiringen:))

Stor klem

Sara sa...

Grattis till så många besökare =)
Jätte mysig blogg du har och va fint ni bor =)
jag vill jättegärna vara med i din utlottning och länkar från min blogg.
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram sara

Maud sa...

Grattis Grattis Grattis...
Tänk vad mycket som hänt,Nätbutik,Gårdsbutik och en jättetrevlig blogg.
Klart jag vill va med i utlottningen.Länkar till din blogg och butiken är redan länkad.
Ha det gott...
Kram Maud

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med alle besøkende....

jeg vil veldig gjerne være med å feire hos deg igjen jeg...

Jeg skal lenke til deg på siden min... gjør det når jeg kommer hjem fra jobbO=)

Klem Kerstin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är gärna med och firar. Tänkte knipa tre lotter för maximal chans, kommentar, länk till tävlingen och länk till butiken.

Kram,
Regina

bakom berget sa...

Självklart! Jag vill va med! Hoppas på turen. Jag vet ju hur vackra dessa urtavlor är och jag skulle ju gärna vinna en ;O)
Jag har länkat både till Dig och till butiken.
Ha en bra dag! Kram Åsa.

Lisas torp sa...

En fråga - NÄR är dragningen?
Ses!
Lisa

STENLYCKA sa...

Vilken underbar tävling du bjuder på. Du är bäst!!!
Jag glädjer mig med dig, att du har fått flytta till en så vacker gård och att du har kunnat starta din efterlängtade butik. Att du har haft så många besökare är inte alls konstigt, som jag skrev tidigare DU ÄR BÄST, VIOLA!!!!! Jag önskar dig all lycka framöver.
Jag tar gärna tre lotter, Tack!
Kramar Raina

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Tittar in hos dej och ja visst vill jag vara med i utlottningen av dina vackra urtavlor. Jag länkar oxå.

Ha det fint
KramKram
Lotta

(eddas) sa...

Åhh dette vil jeg vinne:)Så heldig at du fikk tips hvor du kunne få kjopt de:)
3 lodd til meg:)
Håper du har det fint..
jeg driver og maler hvitt og stasjer ting...kommer bilder etter hvert:)
massse eddaKlemmer til deg

Vitt är vackert sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning! Fina vinster!!

Kram Ellinor

Pysselpalatset sa...

Hej Viola, Grattis till alla underbara jubileeum. Självklart vill jag vara med tävla. Länkar till dig också....och romantiska ting. Det är ju så vi brukar göra ge varandra lite reklam. Ler och undrar dock när du tänker ha dragning... kram jeanette

Ett Vitare Hem sa...

Klart jag vill vara med, till webbutiken länkar jag redan från min blogg och jag länkar såklart till utlottningen osså ;o)
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Postgårdsromantik sa...

Vad fint det ser ut nu när snön börjar försvinna!
Och vad många besökare! Där har vi en bra bit kvar, minst sagt!

Hälsningar
Anders

Synnøve. sa...

Så klart man vill vara med och tävla hos dig. Vackra urtavlor. Gillar nog det tredje priset bäst hihi....
Jag könkar till tävlingen, har ju redan en länk på bloggen till din nätbutik så det ska väl gå bra.


Ha en flotters dag nu. Njut av friden på landet och ha det bäst.
Kramen Synnöve.

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja här vill man ju vara med och försöka att vinna.
Länkar med bild i min vänster spalt.
Kramar Marie:)

Märta sa...

Vill gärna pröva lyckan hos dig!
Grattis till alla dina besökare och härligt att det går så bra för dig och dina butiker och att du trivs så bra!
Jag länkar till dig!
Ha det så gott!
Märta

Märta sa...

p.s. jag länkar både till butiken och till dig. Butikslänken har jag ju haft sen tidigare. Så det blir nog tre lotter. d.s.

Elsa och Helena sa...

Klart jag vill vara med och tävla hos "min" Viola!!
Jag länkar till tävlingen och har redan en länk till din nätbutik:)
KRAM

Elsa och Helena sa...

Klart jag vill vara med...:) Jättefina urtavlor, det vet jag ju.
Länkar till tävlingen och har redan länkat till nätbutiken på min blogg!
Grattis till alla besökare och framförallt till ditt nya boende och butiken.
KRAM

Som mine dager er sa...

Jaaaa! Jeg skulle veldig gjerne vært lykkelig eier av en slik klokke.
Snille Viola.

1 lodd på meg.

Marit

liven sa...

Heisann!!
Klart vi vil være med på dette...jeg vil ha flere urtavlor :o)
Har reklame for nettbutikken din fra før men skal linjke til konkurransen såklart !!

Rostrose sa...

Oh yes, that are really lots of reasons to celebrate! :o)
Congratulations, dearest Viola!!!
Here is my comment, and I will link to your lottery on my blog, too. But please, can you tell me the date when the give-away stops (I'm afraid, I couldn't unterstand it...)
Kram Traude

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kul med en liten utlottning, du har ju så mycket att fira. Och jag håller såklart tummen för att du ska lyckas i alla dina projekt

Kram Annica

Vit som snö sa...

Såklart man vill vara med o fira o samtidigt prova sin lycka!!! Åhh vilka fina urtavlor!
Jag tar 3 lotter på momangen!
Kram Cilla

Marie Louise sa...

Oh,så fina priser! Jag länkar också tävlingen till dig!
Kram Marie

Lantligt,Vitt och Rosor sa...

Hejsan!
Så underbara urtavlor, blir helt klart att invistera i dessa ;)
Vet precis vad jag ska ha dem!
Håller tummarna, får dessvärre bara en lott för jag har inte lärt mig hur man gör på bloggen för att lägga in bilder
http://bibbidis.bloggsida.se/

Mvh Marina

Home No.1 sa...

Klart att jag vill vara med,jag tar en lott och hoppas på tur som jag aldrig har! Kram Annica.

Annika sa...

Hej där Violan! klart man vill va mä... har ju redan länk te butiken så jag slänger in en bild o länkar te tävlingen mä....:) härligt att du trivs så bra i ditt nya hem... Kram Annika

Penseldraget sa...

Hello viola
så klart jag är med och prövar lyckan =) tar 3 lotter ....
massa kramar
pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla besök Viola, och härligt att du trivs så bra på gården. Jättefina urtavlor du lottar ut, jag är gärna med och prövar lyckan. Gör en länk såklart.
Ha det gott
Stora kramen
AnnaMaria

Willewira sa...

Hejsan!

Klart jag ska pröva lyckan, även jag!
Jag länkar till tävling och jag länkar till butik!

Och sen ett stort GRATTIS till alla nya händelser i ditt liv, i butiken och på bloggen!!

Många kramar
Willewira

Rummet för välbefinnande sa...

Hej min vän. Visst vill jag vara med och pröva lyckan!
Jag tar en hel drös med lotter *ler*
Länkar till bloggen och butiken också.
Ha det fint!
Kram kram Mia

Änglarnas hus sa...

hallojsan!

ja jag vill absolut pröva lyckan att vinna en urtavla!!..länkar hit också!!

kramis Sanne!!

Unknown sa...

Nu vill jag vara med på urtavlorna, och så många vinster!
Det blev 3 lotter.

Ha en underbar dag
/Maggan

Ullis/Leva på landet sa...

Klart att jag vill vara med i din utlottning. Jag länkar så klart från min blogg, och länk till din butik har jag redan:)

Kram Ullis

Hjärtat Mitt sa...

Vill börja med att gratulera till din butik.
Den ser jättefin ut och jag är ledsen att jag inte hann besöka dig när jag var i krokarna.
Men det blir fler tillfällen.
Självklart vill jag vara med och försöka vinna. Tar tre lotter (har länkat till din butik sen innan).

Kram Mari

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nu är jag här...
Och prövar om det går att vinna.
Länk har jag ju sedan förut...
Puss

Elzie sa...

Nej men, höll ju på att missa din tävling!! Och allt bara för att det har krånglat som sjutton mellan mig och alla bloggar, haha.
Men nu är jag här och så klart jag vill vara med och tävla. Länkar till dig gör jag också.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Marie sa...

Jättefina urtavlor, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar såklart till både tävling och din butik. Ha det gott, kram Marie

ANNIKA sa...

Jag är såklart med och tävlar.
gustafsson.57@hotmail.com

lilla strandkulla sa...

Klart man vill vara med och fira med dig och deta i din tävling..underbara saker..underbar blogg..jag länkar till dig och din gårdsbutik..

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till dig Violan!
Prövar lyckan med en lott!
Kram
nina

Anki sa...

Hejsan Violan!

Det har verkligen hänt massor hos dig som är värt att firas, så jag är gärna med och prövar lyckan!
Länkar både till blogg och butik...håller alla tummar stenhårt *ler*

Kramisen! Anki

Anonym sa...

Jag vill så gärna vara med om denna utlottningen, men jag är kanske liiiite knäpp... För även om jag skulle vinna första priset, så vill jag mycket hellre ha tredje pris!! Hahahaha, tyckte bara den urtavlan var såååå mycket finare!

Har länkat i min blogg, både till din utlottning och till butiken!

di bianco e d'azzurro sa...

HI Viola, i'm happy to take your give away!!!
Have a nice night, Annamaria.

Britt sa...

Vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med!

Jag länkar från min blogg.

Kram Britt

Emileitha/Tarja sa...

Vill gärna vara med på utlottning.
Lycka till med allt..

Bitte sa...

Jag fattar inte att jag helt har missat din tävling! Nu upptäckte jag den i alla fall, efter många om och men. Det är ju såklart att jag vill vara med och försöka vinna en vacker urtavla! :-)

Jag länkar från min blogg!

Många kramar
Beatrice

Vita huset 28 sa...

Klart jag vill vara med! Urtavlorna är ju bara såååå fina.
Jag länkar via min blogg. Din sida är verkligen inspirerande och full av fina bilder
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Unknown sa...

Hur har jag kunnat missa din utlottning av dessa rara urtavlor? Såklart att jag länkar, både till inlägget och till din butik ;))
Kramkram

Nygammalt sa...

Grattis grattis grattis! Härligt att höra att det går bra för dig OCH att du trivs, det är ju det viktigaste! :)

Jag vill mer än gärna vara med så jag satsar på 3 lotter! :) Länkar, dubbelt alltså *hi hi*

Kram!!

junhe sa...

gokväll & grattis till så mga besökare =) är gärna med i din tävling och länkar så klart!
ha en trevlig helg/ mvh junhe

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp!!
Jag vill tävla!!!! Jag tar 2 lotter;) alltså länkar också!
Kram Susanne

pojjo sa...

jag vill GÄÄÄRNA vara med och ha chansen vinna... fantastiskt fina :D
jojjopojjo123@hotmail.com är min adress ifall ja har tur *ler*

mvh Johanna

vadmalen sa...

Absolut vill jag var med i den fina tävlingen och jag länkar också = 2 lotter
Kram
Birgit

Unknown sa...

Supersöta urtavlor, klart man vill vara med och tävla!

Kan också passa på att tacka för en jättefin blogg!

Anita sa...

Kul att få möjlighet att vara med på så fina utlottningar. ` Har länkat också... till dej. Hoppas det går bra för din Butik.
Ha det gott!
Kram
Anita

Lena Celine sa...

Hallo!
Jeg vil gjerne være med vettu!! 3 lodd til meg!!!

Klemmer fra Lena

Monica sa...

Vill gärna vara med i utlottningen och länkar till tävlingen från min sida!

Roses & Angels sa...

ÅÅÅ höll på att missa denna fina tävling jisses vilket tur att jag inte gjorde det. Grattis till alla dina fina besök! Länkar nu på en gång också! Kram

evamar sa...

Jag tar gärna två lotter!

http://evamar.blogg.se/2010/april/urtavlor-30-april.html

Lillemor i Hummelsta sa...

Oj Violan, detta höll jag totalt på att missa!
Hoppas iallafall att chansen finns, jag har ju haft tur hos dig förrut ;). Länkar till tävlingen, butiken har jag som länk sen låååångt tillbaka i tiden. Nu ska jag hålla tummen hela dagen, ha en härlig 1:a Maj!!!
Kram Lillemor